Citroën C4 Cactus Rip Curl Edition - nadciąga fala wyróżnienia

Moda na oryginalnie wyglądające samochody nie ustępuje. Jeżeli zakup auta o nieszablonowej stylistyce to dla niektórych za mało, warto przyjrzeć się najnowszej propozycji marki spod znaku podwójnego szewronu. Przed wami debiutujący Citroën C4 Cactus w wyjątkowej wersji Rip Curl.

Citroën zamierza wprowadzić do sprzedaży specjalną wersję swojego najmniejszego crossovera. Jest nim model C4 Cactus stworzony we współpracy z firmą odzieżową Rip Curl, który inspirowany jest surfingiem.

To propozycja dla ludzi którzy chcą aktywnie spędzać czas. Francuski producent nie zamierza czekać i już teraz prezentuje swoje dziecko na łamach internetu. Czy jest na czym zawiesić oko?

Karoseria otrzymała ciekawe wstawki stylistyczne w postaci oklein na słupku C oraz nadkolach, a na dachu zagościły białe relingi. Takiego samego koloru pomalowane zostały obudowy lusterek. Cechą charakterystyczną są srebrne osłony zderzaków oraz wszechobecne napisy Rip Curl. Całości dopełniają 17-calowe felgi aluminiowe obute w opony Goodyear Vector 4Seasons.

W palecie kolorów znajdą się w większości stonowane kolory: czarny, brązowy, szary oraz biały. Jedynym kolorem pozwalającym się wyróżnić będzie kolor czerwony. Za jakiś czas dołączy do nich, idealny dla surferów, kolor niebieski o nazwie Baltic Blue. We wnętrzu pojawią się: specjalna tapicerka z pomarańczowymi akcentami, dywaniki z obszyciami tego samego koloru, obowiązkowo z napisem nazwy tej specjalnej edycji. Ciekawie prezentują się także pomarańczowe pasy bezpieczeństwa.

W wyposażeniu znajdziemy wszystko co oferuje wersja Shine, na której oparty jest opisywany model. Są to m.in. automatyczna klimatyzacja, system audio, panoramiczny dach czy nawigację z dotykowym ekranem. Nowością będzie system Grip Control pozwalający zmieniać charakterystykę samochodu w pięciu nastawach: standard, piasek, off-road, śnieg i z wyłączonym ESP.

Zobacz również: Goodyear - konferencja

A co pod maską? Do wyboru znajdziemy tylko dwa najmocniejsze motory: benzynowy PureTech 110 albo wysokoprężny BlueHDi 100. Oba współpracować będą z 5-biegową manualną skrzynią biegów.

Auto będzie można oglądać na zbliżających się targach w Genewie w dniach 3–13 Marca. Do salonów auto powinno trafić w drugim kwartale tego roku.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Blogi:

2016 Subaru Outback 2.0D 150 KM Lineartronic – wideo test Audi RS3 - wygrać bitwę kompaktów Nissan Qashqai 1.6 dCi 4×4 Tekna – test [wideo] Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Intense Plus – test [wideo] 2016 Bremen Classic Motorshow - Relacja Ford B-Max - rodzina 500+ Zakup samochodu – jakie mamy uprawnienia Volvo XC60 D3 FWD - tylko poprawne Luigi, czemu chcesz się bić z Hitlerjugend? Test Alfa Romeo Giulietta Distinctive 1.4 TB Od rajdówek po prototypy - Essen Motor Show 2015 1994 Mercedes-Benz E250TD 20V - panzerkampfwagen Jubileusz Mercedesa Sprintera Co to jest kalibracja alkomatu i ile kosztuje? Wywiad ze specjalistą z serwisu alkomatów Rusty Slamington na Essen Motor Show Rozważny i romantyczny... czyli o tym jak kupić najtaniej nowy samochód Toyota Auris 1.2T 116 KM Comfort – test [wideo] 1989 Jeep Cherokee XJ 4.0 Laredo 2WD - produkt niepełnowartościowy? Test alkomatu osobistego Promiler AL8000-Black Dopuszczalne stężenie zawartości alkoholu we krwi w wybranych krajach Europy Metabolizm alkoholu, a pomiar stężenia alkoholu Kiedy kalibrować alkomat Jak używać alkomatu? Złote porady dla użytkownika alkomatu Po co mi alkomat? Jak wybrać wiarygodny alkomat i gdzie go kupić? Alkomat - niezbędnik każdego kierowcy? Uwarunkowania prawne

Popularne w tym tygodniu:

Jeep Wrangler w szczegółach MINI Cooper 5d 1.5 136 KM Seven Edition – test [wideo]